10 kilo afvallen in 3 maanden

Bijna 108 miljoen Amerikanen met overgewicht of obesitas in 1999. Tot nu toe, obesitas blijft een ernstig probleem en zal naar verwachting epidemische niveaus te bereiken tegen het jaar 2020.

Een manier om dit scenario te voorkomen is om mensen bewust te maken van de risico’s van overgewicht of obesitas.

Hier zijn een aantal ziekten die je jezelf de invoering van risico als je bij je hebt heel wat extra kilo’s:

1. hartziekte
2. beroerte
3. suikerziekte
4. kanker
5. artritis
6. hypertensie

Het verliezen van gewicht helpt ter voorkoming en bestrijding van deze ziekten.

De snelle gewichtsverlies methoden die verspreidde zich als vuur deze dagen niet blijvende resultaten te bieden. Vaker wel dan niet, dieet methoden die dieet drankjes, voedsel en supplementen of pillen te betrekken niet werken. Als ze dat doen, zijn de resultaten slechts tijdelijk.

Het is beter te vertrouwen op een gezond gewicht te verliezen optie die zal voorzien in levenslange resultaten. Je moet realistische doelen te stellen en niet verwachten dat er een heleboel kilo te verliezen in een korte tijd.

Hier zijn enkele tips over hoe je kunt verliezen die ongewenste ponden de gezonde manier:

1. Niet verhongeren jezelf.

De sleutel tot een gezondere manier van het verliezen van gewicht is: Niet dieet.

Je lijkt gelukkig en het gevoel dat je die ongewenste flabs op je buik en dijen te verliezen door het overslaan van maaltijden. Maar onthoud dat dit niet lang zou duren. Je lichaam kan niet tolereren dat onvoldoende voedsel om de energie die je verbruikt elke dag voeden.

Als je gebruikt om het overslaan van een of twee maaltijden per dag, zal uw opgeslagen calorieën worden verbruikt in plaats van de energie die had moeten worden geleverd door uw maaltijden. Dus als je dan een grote sandwich eet op een dag, zal het recht eindigen om uw probleem op gebied (dwz hoog, billen, heupen).

2. Begin de dag goed.

Moeders zeggen altijd dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag. Heb een gezonde maaltijd in de ochtend om een ​​vliegende start uw stofwisseling.

Uw voedselinname nadat je wakker zal worden gebruikt om vet te verbranden hele dag lang.

3. Vaak Eet kleine, gezonde maaltijden.

Vijf kleine portie snacks per dag is beter dan drie gezonde maaltijden. Eten vaker, en in kleine porties, kan voorkomen dat over-eten. Dit zal ook het verhogen van uw stofwisseling en maak calorieën te verbranden sneller.

4. Beslis over hoeveel gewicht je wilt verliezen.

Houd je doelen realistisch. Op de lange termijn, is het vrijwel onmogelijk voor u tot 40 kilo te verliezen in 2 weken. Heb een mentaliteit die je wilt eten gezond om gezond te blijven voor de rest van je leven.

Als je eenmaal hebt besloten op een plan van het gewichtsverlies of programma, hou je eraan en zorg ervoor dat u uw eigen set van dieet regels te volgen.

5. Drink veel water.

Uw lichaam heeft voldoende water om vet te verbranden en je cellen gehydrateerd en gezond te houden.

6. Vermijd te veel suiker.

Plan uw maaltijden rond veel fruit en groenten, wat brood, rijst of pasta voor die carbo vast te stellen die je nodig hebt, plus mager vlees en eiwitrijke-voedsel. Snoep, frisdrank en gebak moet een keer-in-a-while aflaten alleen.

7. Let op je vetinname.

Vet is niet de schuldige aan overgewicht. Je hebt dit nodig om je gewicht te houden op het juiste niveau.

Er is zoiets als gezonde vetten. Olive, pinda’s en canola-olie hebben ze. Tonijn, zalm en makreel zijn omega-3 vetten, die goed is voor het hart.

8. Uit te oefenen.

Laat uw auto als je alleen gaat een paar blokken van huis, neem de trap in plaats van de lift, joggen, fietsen of skaten. Gebruik deze activiteiten en andere home klusjes als je te lui om naar de sportschool en fitnesslessen te nemen. Zorg ervoor dat u dit regelmatig te doen en u zult niet eens merken dat je al ponden werpen met deze alledaagse activiteiten.

Het maakt niet uit hoeveel gewicht je van plan bent of nodig hebt om te verliezen. Wat belangrijk is, is dat je realistische doelen te stellen voor jezelf.

Ga langzaam. Als u al verloren 5 of 6 kilo, geef jezelf een pauze probeer dan de volgende 5 kilo’s te verliezen.

Eet gezond, drink veel water, genoeg slapen en sporten. Dit geeft je een hogere kans op het verliezen van gewicht en het verbeteren van uw gezondheid, die zou leiden tot een nieuwe, gezonder je.

Authored by: Lisa