2 kilo afvallen in een week, snel afvallen 25 tips

young beautiful woman

1. Wees lief voor jezelf

Probeer niet zo hard je best te doen. Elke keer als je gewicht verliest pompt dat je geestelijk op en zo wordt je dieet een prachtige obsessie. Wat omhoog gaat moet omlaag komen. In plaats van het herhalen van fouten uit het verleden, pak je je gewichtsverlies aan met dezelfde emotionele niveau als het doen van je wekelijkse was. Een emotionele vlakke lijn. Een taak. Geen gebeurtenis.

2. De-emotionaliseer

Hoe vaak hebben op hol geslagen emoties of verveling je inspanningen om gewicht te verliezen vernietigd? DE-EMOTIONALISEER! Doe deze taak met alle emotie van een goede voorjaarsschoonmaak.

3. Geef jezelf een pauze

Herhaal niet de eerder gemaakte fouten in dieetmentaliteit: “Ik ga tot 15 kilo te verliezen in 60 dagen.” Probeer dit eens, “Ik ga mijn ideale gewicht behouden en een van nature slank leven leiden.” Dit is lange termijn denken. Je hebt de rest van je leven om te genieten van je ideale gewicht. Waarom dit verpesten met een 60 dagen doel dat eindigt nadat je 15 kilo bent kwijt geraakt? Het enige succesvolle gewichtsverlies is blijvend gewichtsverlies.

4. Leven lang dun

De beste psychologie van gewichtsverlies die ik heb onderzocht, is dat het nastreven van een een leven lang dun zijn, in plaats van op “een ander dieet,” dramatisch je kans op blijvend succes verhoogt.

5. Eet Meer Fun Food

Eet vezels en je kunt van een redelijke hoeveelheid “fun food” genieten met beperkte gevolgen. Maar waarschijnlijk heb je helemaal geen zin in fun food, omdat de vezels je een vol gevoel geven en zo de calorie-inname verminderen over de dag. Dit is een van die gezonde tips die iedereen ten goede komt die gewicht wil verliezen.

6. Stop je zelfbewustzijn

Ja, mensen naar je kijken en je weet wat ze denken en je hebt waarschijnlijk gelijk. Dat is hun probleem, niet het jouwe! Stop met denken over wat andere mensen denken. Je weet wat voor soort persoon je bent. Hun gedrag toont hoe oppervlakkig ze zijn. Dus waarom laat je het je beïnvloeden? Concentreer je op je taak, niet op wat anderen denken.

7. De gevaren van snel gewicht verliezen

Diëten die voor een snel gewichtsverlies zorgen, zetten je lichaam in survival mode. Extreme calorie ontbering zal resulteren in een reactie van het lichaam op een waargenomen bedreiging van uithongering veroorzaakt door honger. Je lichaam reageert hierop door het opslaan van vet en het verbranden van koolhydraten en water. Je stofwisseling vertraagt ​​om energie te besparen. Na verloop van tijd wordt het steeds minder efficiënt wat resulteert in het nog meer aankomen van gewicht.

8. After Eight time

Stel je eet elke dag Ieen mini Bounty van 135 calorieën. Twee After Eight chocolaatjes zijn samen 70 calorieën. Maak deze uitwisseling elke dag een jaar lang en je verliest 7 pond.

9. Beste tips om snel af te vallen

Als je een hekel aan diëten hebt en je wil in een redelijke tijd gewicht te verliezen zonder verdriet, tegenslagen of emotionele toestanden, zie “Portie Perversions” voor gedetailleerde informatie over grootte van de porties. En mis niet de “Gallery of Portion Size Pictures” voor visueel bewijs.

10. Gezonde Afval Tips

De gezondste activiteit voor de niet sportprofessional is lopen. Dat zegt de wereldberoemde coach van Olympische turnsters, Bela Károlyi.

11. Loop naar live

Onderzoek bewijst het: lopen kan je leven verlengen. Wandel in de ochtend, omdat een wandeling endorfine aanmaakt, houdt de bloedsuikerspiegel in balans en is een geweldig anti-depressivum en stress manager.

12. Je kan nog steeds OREO Cookies eten

Door het scheiden van de cookies van een Oreo en gewoon de helft te eten met de crème, zal je calorie-inname met ongeveer 30% verminderen.

13. Vermijd rijen en drukte

Winkel op woensdag. Het is rustigste dag van de week in de winkels. Vermijd de rijen voor de kassa en drukte en profiteer van net aangevulde vakken.

14. Geen verandering van levensstijl

Een van mijn cliënten at een redelijk gezonde voeding, maar was geketend aan haar bureau tien uur per dag, zes dagen per week voor haar eigen bedrijf. Ze at elke dag een Snickers als lunch. Zij is in een jaar 37 kilo verloren door het elimineren van die ene candy bar en het begin van een ochtend wandelen routine van 30 minuten, vijf dagen per week. Er waren geen andere wijzigingen nodig.

15. Trek-Terminator

Eet een vezelrijk ontbijt en profiteer hier de hele dag van. Vezels vullen en is de nummer 1 trek-terminator. Eet vezels en je eet minder.

16. De 29 pond Snickers

Als je normaal elke dag een Snickers eet, en daar stop je mee, dan verlies je 29 pond in een jaar. Een candy bar per dag, 29 pond. Geen dieet, geen oefening.

17. Beste tips om snel af te vallen

Oplosbare vezels zijn de beste vezels en staal gesneden havermout is een van de best oplosbare vezels. Staal gesneden havermout vereist ongeveer 30 minuten om te bereiden, maar smaakt veel beter dan gewone havermout. Ik gebruik Quaker Oats Steal Cut met twee theelepels suiker en magere melk. De beste gezond gewichtsverlies tips zijn degene die beter smaken. Quaker Staal Cut Haver is er één in die categorie.

18. Meer afval psychologie

Trek is alleen in je gedachten. Je hersenen zijn slechts in staat na te denken over één ding tegelijk. Gebruik een onderbreking in je gedachten om aan iets anders te denken en het verlangen naar iets lekkers verdwijnt. Beste gedachte onderbrekingen zijn problemen en oplossingen, visuele dagdromen en seksuele fantasieën.

19. Kip-politie

Consumer Reports (Consumentenbond in VS) vergeleek 525 kippen van 27 verschillende merken. Zij meldden in januari 2007 dat slechts 17% geen spoor van salmonella en campylobacter had. Elke afval tips lijst zou moeten vermelden dat kip tot minimaal 85 ° Celcius verhit moet worden. Onvoldoende verhitte kip kan je ziek maken of erger.

20. Oefening voor ouderen

De beste oefeningen voor ouderen moeten zorgen voor het soepel houden van gewrichten. Voorzichtig en doelgericht buigen en draaien van het hoofd, hals, romp en armen. Wandelen, zwemmen en rijden op een (stationaire)fiets zijn allemaal uitstekend voor deze mensen.

21. Ga het zonnetje in

Versterk je botten buiten te sporten. Zonlicht en lichamelijke activiteit verminderen calcium verlies dat botten kan verzwakken. Speel in de zon, maar overdrijf het niet.

22. Rek uit

Maak lange stappen als je loopt. Het verhoogt de intensiteit en verlengt en versterkt been-en heupspieren. Het komt ook ten goede aan je buikspieren.

23. Picknick Party

Een van mijn cliënten kwam met dit juweeltje. Ze gaat om het weekend met haar man en twee jonge jongens picknicken. Ze maakt haar eigen mosterd aardappelsalade, maakt gebruik van mijn heerlijke cole slaw recept, gebakken maïs op de cobb (bbq) en kebabs met garnalen, mager varkenshaas, rode en gele paprika en ananas. Ze zegt dat wandelen en het bijhouden van de kinderen een geweldige cardio workout is en de maaltijd heeft minder calorieën per persoon dan een Big Mac Meal. Klinkt als een hoop plezier.

24. Geen probleem

Sommige mensen vinden zweten vreselijk. Ik heb het zelfs gehoord als een excuus voor het niet sporten. Zweten is een natuurlijke en gezonde lichamelijke functie. Het opent en reinigt de poriën. Ook spoelt het veel van de gifstoffen in het lichaam weg. Echter, onverklaarbaar veel zweten kan een symptoom van een ernstige ziekte zijn.

25. Gezondheids-Alert

Symptomen van hypoglykemie zoals trillen, zweten, duizeligheid, zwakte en hartkloppingen kan worden veroorzaakt door het overslaan van maaltijden, een heel veel koolhydraten eten of het drinken van alcohol in plaats van het eten van een maaltijd. De Amerikaanse Raad voor Wetenschap en Gezondheid zegt dat chronische hypoglykemie zeldzaam is. Maar als je aan deze symptomen lijdt, raadpleeg dan je arts.

Authored by: Lisa