Afvallen in een week tips

Je zou ’s morgens altijd tijd moeten nemen voor het ontbijt. Het is heel gemakkelijk om je toevlucht te nemen tot een kant-en-klaar ontbijtproduct. Maar deze producten bevatten massa’s lege calorieën. Door tijd te nemen voor het eten van een gezond iets zoals fruit of havermout, kan je jezelf weghouden van de zoete ontbijtverleidingen.

Je moet niet noodzakelijk beginnen lopen als je gewicht wilt verliezen, er is een ruime keuze aan alternatieve cardiotrainingen. Zwemmen is bijvoorbeeld een uitstekend alternatief voor oudere mensen of voor mensen die problemen hebben met hun gewrichten. Zwemmen bevordert het gewichtsverlies en het verstevigt de spieren. Ook dansen kan je helpen bij het afslanken.

Yoghurt is een uitstekend tussendoortje als je probeert gewicht te verliezen. Blijf weg van de gesuikerde yoghurts en kies voor de magere of vetarme varianten. Je kan met yoghurt heerlijke en voedzame gerechten maken. Je kunt bijvoorbeeld magere yoghurt gebruiken als een dressing voor de komkommersalade. Als de suiker in sommige yoghurts je afschrikt, dan kan je een paar aardbeien of wat bosbessen gebruiken om zuivere magere yoghurt op smaak te brengen. Yoghurt bevat veel calcium en dat is heel goed voor je botten. En het is ook nog lekker!

Probeer je stress onder controle te houden om gewicht te verliezen. Als je lichaam stress ervaart, dan heeft het de neiging om calorieën en vet op te stapelen als een verdedigingsmechanisme. Stress is meestal slechts een tijdelijk probleem, probeer dus een positieve ingesteldheid te ontwikkelen als je ermee geconfronteerd wordt. Probeer je stress op een minimum te houden zo dat je gewicht kunt verliezen.

Als afvallen op de traditionele manier voor jou niet werkt, overweeg dan een optie zoals “alli”. Dit geneesmiddel zorgt ervoor dat een bepaald percentage vet dat je eet, niet geabsorbeerd wordt. In de plaats daarvan gaat het er gewoon doorheen. Alli kan een uitstekend alternatief zijn voor mensen die het moeilijk hebben met de traditionele diëten.

Het bijhouden van een voedingsdagboek is een uitstekende manier om succesvol af te slanken. Dat hoeft niet te. betekenen dat je calorieën moet gaan tellen. Als je opschrijft wat je eet, dan kan je je consumptie beter in het oog houden. Het zou kunnen dat je meer eet dan dat je je realiseert. Als je inziet hoeveel je eigenlijk eet, dan zal dat je helpen om te leren waar je op moet letten. Is dat bijkomend koekje het echt waard dat je het moet noteren?

Een klein beetje ijdelheid is echt wel op zijn plaats in een afslankingsprogramma. Bekijk jezelf in de spiegel en feliciteer jezelf met en met het nieuwe lichaam dat te voorschijn komt. Dat zal je helpen om het vol te houden en om gemotiveerd te blijven.

Het is niet moeilijker dan dat: blijf je informeren, en dat zal je gemotiveerd houden. Een slanker en gezonder lichaam is een uitstekende motivator. Je zult al snel ontdekken dat je, met behulp van deze tips, een routine kunt ontwikkelen die goede resultaten geeft voor jou, zonder dat je je overweldigd moet voelen.

Authored by: Lisa