Burberry´s nieuwe parfum

Het gaat goed bij Burberry. Nadat het Britse designerlabel had aangekondigd een make-up lijn te introduceren, is het merk nu al weer bezig met het volgende. Een parfum geïnspireerd op de bekende trenchcoat.

De geur ´My Burberry´ zal je laten denken aan een bloementuin na een extreme regenbui, vandaar ook de trenchcoat al inspiratie. De bloemachtige geur moet het nieuwe iconische pafum van het merk worden. De Chief Creative Officer van Burberry, Christopher Bailey, omschrijft de geur als een trenchcoat in een flesje. De jas is natuurlijk niet alleen het gene dat Burberry echt symboliseert als merk, maar ook wat het merk voorziet van de meeste inkomsten. ´De lancering van My Burberry markeert de volgende belangrijke stap in onze ontwikkeling. Omdat My Burberry de eerste en enige geur is die zo dicht bij onze traditionele trenchcoat staat, moet het ons merk zowel in geur, design en houding op de juiste manier vertegenwoordigen´, vertelt Christopher.

My Burberry wordt in september gelanceerd met een door Mario Testino geshoten campagne met Kate Moss en Cara Delevigne.

 

 

Authored by: Celine

Geef een reactie