Goed ontbijt voor afvallen 5 tips

5 Ontbijt Ideeën Om U Te Helpen Met Afvallen

Als u op zoek bent naar manieren om gewicht te verliezen of te verminderen, betekent dit dat u heeft opgemerkt dat u hier en daar een paar extra rondingen heeft die u kwijt wilt. Probeer dit niet te verhelpen door uzelf uit te hongeren en geen lunch en avondeten meer te eten. Wat u kunt doen, is uw voedselinname regelen en dat is inclusief het ontbijt waar u van houdt. Het is een feit dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is, dus er is geen enkele reden om het over te slaan alleen om die extra lading kwijt te raken. Hier volgen vijf ontbijt-suggesties die u de energie kunnen geven om te beginnen met de dag zonder extra calorieën.

Havermout

Dit is een van de meest aanbevolen maaltijden voor het ontbijt voor jong en oud en voor zowel fitte als niet-zo-fitte personen. Havermout is goed voor het reinigen van uw spijsverteringskanaal. Het bevat ook veel koolhydraten. Daarnaast is het bewezen dat havermout helpt hart- en vaatziekten te voorkomen door de cholesterol-inname van een persoon te verlagen (aangenomen dat die persoon meer havermout eet dan voedsel met een hoog cholesterol-gehalte). Een kom havermout is genoeg om u te helpen de dag te beginnen. U kunt melk toevoegen, chocolade, of zelfs fruit om de smaak van uw havermout te verbeteren, dus probeer creatief te zijn en nieuwe manieren te vinden om deze optie leuker dan ooit te maken.

Vers Fruit

De gezondheids- en lichaamsbewuste individu is het erover eens dat niets beter is dan vers fruit eten voor ontbijt. Het eten van vers fruit is de meest natuurlijke manier om ervoor te zorgen dat u onnodig vet kwijt raakt en dat giftige stoffen zich niet ophopen in uw lichaam. A bos druiven, plakjes appel en een paar stukjes kiwi zijn zeker smaakvol fruit die u de energie zullen geven die u nodig heeft en de kick die u nodig heeft om de rest van de dag wakker te blijven. Combineer dat met melk of koffie en het verslaat het ontbijt van een fitness-trainer!

Cornflakes met Melk

Cornflakes met melk is een zeer eenvoudige maaltijd voor het ontbijt die u zeker energie zal geven zonder ongewenst vet. De meeste mensen prefereren dit ook omdat het economisch is, praktisch en makkelijk om te bereiden. Een kom cornflakes met verse melk en wellicht een plakje fruit als extraatje is een gezonde en lekkere manier om uw lichaam wakker te maken. Om dit traditionele ontbijt nog beter te maken, voeg dan wat bessen of perziken toe aan uw ontbijtgranen en het zal zeker beter smaken.

Salades

’s Ochtends een zomerse salade of fruitsalade eten kan voor sommige mensen te veel zijn, maar het zal u nooit extra vet geven. Fruit geserveerd met room of melk kan erg verfrissend zijn. ’s Ochtends vroeg groente eten is beter. Het mooie van salades eten in de ochtend is dat het helpt uw spijsverteringskanaal te reinigen en het zorgt ervoor dat het de rest van de dag goed werkt.

Power Shakes

De power shake is een eenvoudige ontbijt-optie om mee te nemen. Voor liefhebbers van koffie, meng gewoon gemalen ijs, room en koffie voor die Starbucks-achtige drank. Fruitshakes werken ook net zo goed als power shakes. Echter, vergeet niet om u in te houden met het suiker dat u toevoegt, anders bent u uzelf aan het tegenwerken wat betreft het afvallen.

Authored by: Lisa