Hoe ontspannen bij stress

Er zijn een aantal manieren om stress te beheren en uiteindelijk te elimineren uit je leven . Hieronder vindt u enkele tips om u te helpen de slag te gaan .

* Erken stress is goed
Die uitbarsting van energie zal uw prestaties te verbeteren op het juiste moment . Gebruik spanning verstandig om jezelf te duwen dat beetje moeilijker als het meest telt .
* Vermijd mensen die stress veroorzaken
Schild jezelf door het herkennen van stress bij anderen en het beperken van uw contact met hen .
* Leer van de beste
Leer van de beste stress managers en kopiëren wat ze doen. Wanneer mensen rond verliezen hun hoofden , die rustig blijft ? Wat doen ze anders doen? Wat is hun visie ?
* Praktijk ademhaling
U kan uw lichaam te ontspannen met behulp van diepe ademhaling . Adem langzaam in , vasthouden tot vijf tellen , de adem uit . Herhaal deze ademhaling totdat uw hartslag vertraagt ​​en dingen beginnen te meer normaal te voelen .
* Geef spanning gedachten het rode licht
Het is mogelijk om jezelf stress veroorzaken door zich zorgen te maken over dingen die wel of niet gebeuren . Vaak is het erg wat we maken over is het een ding dat niet gebeuren. Stop met jezelf wanneer je begint te denken negatief .
* Ken je triggerpoints en hot spots
Maak een lijst van stress triggerpoints of hot spots . Wees specifiek . Weten wat de oorzaak van je stress is krachtig informatie , zoals je actie kunt ondernemen om het minder stressvol te maken. Heeft u behoefte aan een aantal nieuwe vaardigheden te leren ? Heeft u extra middelen nodig? Heb je nodig om over te schakelen naar decaf ?
* Brand de kaars aan de ene kant
Gebrek aan slaap , slechte voeding en geen oefening keet op ons lichaam en geest . Voor je zorgen en stress zal niet zo snel uw leven in te gaan en de schade die je. Een gezond persoon kan omgaan met de stress in het leven veel gemakkelijker dan iemand die niet gezond .

Authored by: Gabrielle Vaartjes

Geef een reactie