Hoe verliezen we 10 kilo voor de feestdagen

Hoe Verliezen we 10 kilo De Feestdagen

Als je een vakantie aan het plannen bent, of als je er gewoon op je best uit wilt zien voor de grote familiebijeenkomsten, dan zijn er een behoorlijk aantal dingen die je kunt doen om fit te worden voor de feestdagen, of zelfs het behouden van je dieet terwijl iedereen aan dat kerst diner begint. Alles was je nodig bent is doorzettingsvermogen, en wat toewijding. Deze tips in samenwerking met het juiste dieet zullen je helpen je gewicht naar het niveau te brengen dat jij wilt.
Tips om 10 pond kwijt te raken

1) Drink een hoop water – we weten dat jij weet over het water drinken, maar deze feestdagen dienen speciale aandacht te krijgen om nog steeds 6-8 glazen water per dag te drinken. Zorg voor een flesje water en zorg ervoor dat je deze minsten drie keer per dag na vult, en dan drink je de juiste hoeveelheid. Het drinken van een groot glas water voor een maaltijd helpt ook bij dat je niet teveel zult gaan eten.

2) Neem appelcider azijn. De gewichtsverlies eigenschappen van appelcider azijn zijn goed bekend,  maar het is geen wondermiddel voor gewichtsverlies! Echter, het nemen in samenwerking met een goed dieet en een beetje beweging kan de resultaten doen versnellen, en het helpt ook met het verlagen van de cholesterol. Aangezien appelcider azijn vrij lastig puur te nemen valt moet je het proberen te mixen met een sapje of thee met weinig vet. Je kunt het ook in een capsule vorm krijgen, welke een stuk makkelijker is om in te nemen.

3) Blijf weg van de koolhydraten die in al het rondgaande voedsel zit, aangezien het niet moeilijk kan zijn om je bord vol te gooien met vlees en groenten, in plaats van aardappelen en brood. Het behouden van een dieet met veel proteïne en regelmatig bewegen is een fantastische manier om gewicht te verliezen. Probeer een voedingssupplement met veel proteïne en weinig vet te vinden, en neem dit een uur voor een grote maaltijd in. Je zult voller zijn en zult niet zoveel eten, en je hebt alsnog genoeg energie voor die levendige middagwandeling.

4) Hou je doel in de gaten, zet je zelf een veelbetekenend doel voor gewichtsverlies, en vertel wanneer je dit doel wilt bereiken. Weeg jezelf ongeveer elke dag, op hetzelfde tijdstip met dezelfde kleding, om te kijken of het lukt. Neem een realistisch doel, maar wel één met een betekenis voor jou. Bijvoorbeeld, neem een doel waarbij jij in die speciale outfit past, of om een maatje te verliezen voor die broek.

Snel en op een gezonde manier afvallen? Bekijk een overzicht van verschillende diëten om na te gaan welk dieet aan uw eisen voldoet om op een gezonde manier gewicht te verliezen. Gezond afvallen en lekker in uw vel zitten kan wanneer u het dieet vindt welke het beste aansluit bij uw levensstijl.

Authored by: Lisa