Leren ontspannen

Deskundigen hebben vastgesteld dat hart-en vaatziekten is verbonden met woede en veel stress kan leiden tot of leiden tot een hartaanval .

Ontspanning neemt extra betekenis in het licht van deze zaak. Het beheren van uw woede en houding is belangrijk voor gezondheid van het hart , en ontspanning kan helpen bij het beheren van stress . We zullen enkele manieren die ontspanning effectief kan worden bereikt . Hopelijk zal men een beroep op u . Een methode van ontspanning is transcendente meditatie . Studies hebben aangetoond dat deze methode slagaderstagnatie , hetgeen een belangrijke oorzaak van hartaanval en beroerte verminderen . De onderzoekers vonden dat de beoefenaars van transcendente meditatie drastisch verminderde de dikte van de vaatwand . Een andere manier van ontspanning , acupunctuur , lijkt te hoge bloeddruk te verlagen door het activeren van de hersenen om chemische verbindingen bekend als endorfines , die helpen ontspannen spieren los , gemak paniek , pijn te verminderen en het verminderen van angst. Ademen is een van de gemakkelijkste manieren om te ontspannen . Ademhaling beïnvloedt onze gedachten , onze stemmingen en ons lichaam . Gewoon concentreren op je ademhaling , na verloop van tijd kun je de effecten voelen . Een andere eenvoudige manier om ontspanning te bereiken is oefening. Als je geïrriteerd voelt een eenvoudige half uur van de oefening zal vaak vestigen je geest. Hypnose is een controversieel ontspanning techniek . Het is een goede kwaliteit alternatief voor mensen die denken dat ze geen idee hoe het voelt om te worden versoepeld. Het is ook een goed alternatief voor mensen met stress-gerelateerde gezondheidsproblemen .Bovenstaande ontspanningstechnieken zijn slechts enkele van de manieren waarop u kunt ontspannen volbrengen. Een extra inspiratie voor waarom we moeten ontspannen , afgezien van het verlagen van de bloeddruk bij mensen en het verminderen van de kans op een beroerte of een hartaanval , omdat spanning produceert hormonen die het immuunsysteem tegen te houden . Ontspanning geeft het immuunsysteem tijd om te herstellen en daarbij functioneren meer competent .

Authored by: Gabrielle Vaartjes