Samenwerking Jennifer Lopez en BodyLab

Ze heeft natuurlijk niet voor niets een nummer dat ‘Booty’ heet. De 45 jarige zangeres en actrice gaat samenwerking met het Amerikaanse merk BodyLab. In de nieuwe campagne foto’s is goed te zien hoe trots ze is op haar killer abs. BodyLab is een nieuw merk dat opgezet is voor de gezondheid en fitness inspanningen van de vrouw.

Jennifer Lopez zal niet alleen het gezicht worden voor het merk, maar zelf brengt ze namens BodyLab ook producten uit en er zal toegang zijn tot een gezondheid website. Jennifer vertelt over de samenwerking: “I joined the BodyLab family not only because of their commitment to creating great health and fitness products for women, by women, but also because of their approach to the holistic lifestyle. It’s not a solution-in-a-bottle. It’s not a fad diet. It’s part of a health regimen that makes your metabolism work as hard as you do. It’s a way to love your body.”

“Be the girl of your dreams” luidt de slogan van het merk. Natuurlijk weet Jennifer ook dat vrouwen in alle soorten en maten komen, maar ze wilt toch iedereen aansporen om gezond te leven. Ze zegt dat ze op elk front vrouwen wilt inspireren om de beste en gelukkigste versie van zichzelf te zijn. Bekijk hieronder het gespierde lichaam van Jennifer.

jennifer-lopez-body-lab-1 j.lo-1