Stofwisseling en gewichtverlies

Als je iemand kent die heeft geprobeerd om gewicht te verliezen en in vorm te krijgen, heb je waarschijnlijk gehoord woorden zoals, “Ik eet een maaltijd per dag om gewicht te verliezen” of “Ik ben bang dat als ik eet, ik zal winnen gewicht “, maar helaas, dit verkeerde benaming is de reden waarom zo veel mensen zijn in de” Slag om de Ardennen “. Mensen over de hele wereld nog steeds van mening dat het eten van het ontbijt, of zelfs drie maaltijden per dag zal hen om gewicht te winnen. In waarheid, zolang ze de juiste soorten voedsel eten en bewegen, dan drie normale maaltijden of zes kleine maaltijden per dag ook daadwerkelijk beter werken met hun stofwisseling dan het eten van de verkeerde hoeveelheden of niet eten vaak genoeg.

Met meer dan de helft van de Amerikanen over de leeftijd van 20 nu beschouwd als “overgewicht”, nu meer dan ooit, moeten we begrijpen hoe de stofwisseling werkt in relatie tot het verliezen van gewicht. Waarom het risico op een hartaanval, een beroerte, kanker of diabetes wanneer alles wat je hoeft te doen is het maken van een paar kleine veranderingen en een gezond leven? Eerst wordt een persoon stofwisseling bepaald door het aantal en de grootte van ademende cellen die het lichaam weefsel en de intensiteit van het metabolisme in deze cellen nemen. Deze twee factoren samen zijn wat makeup de fysiologische basis van de hoeveelheid energie (calorieën) waarin een lichaam gebruikt.

Houd in gedachten dat energie niet kan worden gecreëerd of vernietigd, net veranderd. Zoals we weten, potentiële energie komt van het voedsel dat we eten. Wanneer we spreken over gewichtsverlies, zijn er drie componenten van een evenwichtige energie, die calorie-inname, opgeslagen calorieën, en verbruikte calorieën op te nemen. De manier waarop het werkt is dat als de hoeveelheid calorieën die in is gelijk aan de hoeveelheid calorieën worden verbruikt (verbrand), dan is er evenwicht en het lichaamsgewicht stabiel is.

Anderzijds, als het saldo positief wordt, veroorzaakt door meer voedsel gegeten dan wordt verbrand, energie vernietigd of in betere voorwaarden, opgeslagen als lichaamsvet. Het is belangrijk om te onthouden dat je een dieet beschouwd als low-fat en nog steeds in gewicht moeten eten. De reden is dat de meeste vet wordt opgeslagen terwijl het lichaam brandt koolhydraten en eiwitten voor energie. Het probleem is het wanneer een persoon krijgt gewicht, het verhoogde niveau van Vet wordt energie opgeslagen tot de calorie-saldo negatief is. Voor die toevallig, de hoeveelheid verbrande calorieën moet groter zijn dan het aantal calorieën dat wordt verbruikt, ongeacht wat de macronutriënten inhoud.

Metabolisme is de snelheid waarmee het lichaam energie ondersteunen de basisfuncties essentieel om het leven. Dit metabolisme bestaat uit drie delen, die lichamelijke activiteit zijn (20%), thermische effect van voedsel, ook wel TEF (10%), en het metabolisme in rust Rate of REM (70%). Fysieke activiteit is de hoeveelheid energie die je lichaam omhoog verbrandt tijdens de normale, dagelijkse activiteiten op te nemen huishouden, recreatie, werk, lichamelijke inspanning, en ga zo maar door. Uiteraard iemand die fysiek actief zal meer energie verbranden dan een zittend persoon wil. TEF goed voor de energie die wordt gebruikt bij het verteren en absorberen van voedingsstoffen, die variëren afhankelijk van de samenstelling van de maaltijd is. Wanneer een persoon overeats, wordt TEF verhoogd omdat er meer voedsel moet worden verteerd. Hier is de plaats waar het metabolisme wordt zeer interessant en wat de oorzaak van zoveel verwarring.

Een pond is gelijk aan 3500 calorieën, dus laten we zeggen een persoon verbruikt 3.500 meer calorieën dan normaal. Dat individu zou niet winnen een pond, omdat de TED is verantwoord, maar als 3500 calorieën werden gesneden proberen om gewicht te verliezen, dan TEF afneemt omdat er minder voedingsstoffen te verwerken. Het resultaat is dat met energieverbruik zou afnemen, waardoor het individu zou minder dan een pond verliezen in gewicht. Met andere woorden, door het uitsnijden van te veel eten, kan TEF niet werken zoals het was ontworpen om te doen. Nu houd in gedachten dat je niet kunt gaan rond het eten van een bos van junk food. Immers, de calorieën die je verbruikt namelijk nodig om gezond te eten, maar wat dit betekent is dat als je niet eet, je eigenlijk werken tegen uw lichaam in de strijd tegen gewichtstoename, niet andersom.

Ten slotte is de RMR verwijst naar het aantal calorieën het lichaam nodig heeft om de essentiële functies ervan, alsmede chemische reacties uitgevoerd terwijl in de rusttoestand. Dit aspect van het metabolisme is goed voor het grootste aantal verbrande calorieën per dag. Wat er gebeurt is dat als mager gewicht moet verloren gaan als gevolg van de toegenomen eiwitstofwisseling, dan RMR af. Normaal gesproken zou je dit ziet gebeuren wanneer een persoon gaat op een zeer streng dieet. In deze situatie wordt het lichaam gedwongen in een negatieve stikstofbalans, waardoor een grotere hoeveelheid eiwit verloren dan vervangen door minder eiwit / energie-inname. Wanneer dit onevenwicht ontstaat er een geleidelijk verlies van spiermassa, die vervolgens verlaagt RMR.

Wat gebeurt er vele malen is dat lijners zal de hoeveelheid mager gewichtsverlies te beperken met een intensieve training voor de spieren op een behoefte aan meer eiwit te behouden te ontwikkelen. Wanneer dit gebeurt, wordt het lichaam gedwongen om meer energie te gebruiken van opgeslagen vetten. Als u wilt dat om je stofwisseling aan het werk gezet voor u, kunt een aantal eenvoudige stappen worden ondernomen:

* Door het toevoegen van een paar extra kilo’s van spiermassa, kan de stofwisseling worden verhoogd tot 200% per dag * Vergeet niet dat mager gewicht kan zoveel branden als 20 keer meer calorieën dan vet gewicht * Regelmatige lichaamsbeweging is een van de beste manieren om de stofwisseling te stimuleren * Door het eten van kleinere maaltijden vaker, kunt u stimuleren uw stofwisseling tarief

Terwijl je nodig hebt om gezond voedsel te eten, studies tonen aan dat wat het belangrijkst is hoeveel van het lichaam van een persoon het gewicht wordt toegeschreven aan vet. Vergeet niet, het overtollige vet is wat links naar de belangrijkste gezondheidsproblemen. Daarom is het belangrijk dat u een gezond gewicht, maar des te belangrijker dat u het vet-to-spier verhouding monitoren te behouden.

Bijvoorbeeld, een vrouw die zich 5’5 “zou weegt slechts 125 kilo, maar hebben een 27% lichaamsvet ratio, wat niet goed is. Deze individuele hard gewerkt om voeding, tijdens een verblijf bezig met aerobics. Echter, veel van wat ze verloren was niet vet, maar spieren. Hoewel dit gewicht worden beschouwd als ideaal voor haar lengte, haar lichaamsvet spieren verhouding te hoog.

Een uitstekende manier om uw vet-to-spier verhouding te optimaliseren, is door betrokken te raken met gewicht training in aanvulling op de voeding en cardio. Zoals je kunt zien aan de hulpmiddelen die bij www.comptracker.com, kunt u de dikte van het onderhuidse vet te analyseren op verschillende gebieden van het lichaam. Het voordeel is dat je precies weet wat je ratio’s, zodat je kan een gezonde vet-to-spier verhouding als het lichaamsgewicht te bereiken.

Vergeet niet, je bent in controle en de noodzaak om de beslissing om iets goeds voor jezelf doen maken. Daarom is het nu de tijd om die controle te nemen en vechten om een ​​slanke en gezonde levensstijl.

Authored by: Lisa