Veel gewicht verliezen 3 tips

3 Gezonde dieet-strategieën om zo snel mogelijk veel gewicht te verliezen

Iedereen weet dat je je dieetplan moet wijzigen om gewicht te verliezen. Zie hier de goede richtlijn die ik aan mijn klanten geef. Als je wil afslanken, en je moet kiezen tussen 5 uur per dag gewichten heffen of 3 maal in de week oefenen voor 1 uurtje en daarna goed eten, wat zou je dan kiezen?

Je ziet, dieet is 80% van het spel. Het belangrijkste is wat je buiten het oefenlokaal doet. Dus zonder meer gedoe zijn hier mijn Top 3 dieet Tips om onmiddellijk te beginnen met gewichtsverlies.

Tip 1: Eet meer proteïnen. Proteïne is erg onderschat in relatie tot gewichtsverlies. Ik weet niet waarom, omdat het zo’n belangrijke factor is in mijn succes en het succes van mijn klanten in termen van afslanken voor de zomertijd. Proteïne is waarschijnlijk het belangrijkste macro-voedingsmiddel tegenover de matige voedingsmiddelen zoals koolhydraten en vet. Wanneer je traint veroorzaak je micro-scheurtjes in je spieren, en je lichaam heeft proteïnen nodig om dat te herstellen. Ook wanneer je op een laag in koolhydraten dieet bent heb je meer proteïnen nodig, omdat je een grotere kans loopt dat je lichaam probeert spierweefsel af te breken voor brandstof. Een verhoging van proteïnen is dus werkelijk een noodzaak. Nog een reden is dat ontdekt is dat proteïnen 30% meer thermogenen dan koolhydraten of vet bevatten. Dit betekent in wezen dat proteïnen voor je lichaam moeilijker zijn te verteren en zodoende meer calorieën moet verbranden om de proteïnen af te breken. Dat wordt het thermische effect van voedsel genoemd.

Tip 2: Verminder de koolhydraten gedurende de hele dag. Door koolhydraten tot je te nemen wanneer je niet een actief persoon bent, zal je lichaam ze afbreken en omzetten in extra vet om een andere keer gebruikt te worden. Voor iedereen die heel actief is en ook een redelijk percentage extra vet heeft, dan zijn koolhydraten zeker noodzakelijk in wat je eet. Maar als jij in de tegenovergestelde positie verkeert, dan moet je beslist je te consumeren koolhydraten in de gaten houden. In het algemeen ben ik een tegenstander van extreem laag in koolhydraten diëten, maar onderzoek heeft uitgewezen dat als je gebrek aan koolhydraten hebt, het lichaam zal omschakelen naar het verminderen van gewicht als brandstof. Als je zin hebt in koolhydraten, blijf elke dag gefocust op fruit en havermout en vermijd pasta en brood gedurende de dag, en zeker gedurende de nacht.

Tip 3: Gebruik gezonde, wezenlijk vette zuren. Vet is niet echt slecht voor ons. We hebben in ons dieet vet nodig. Onze voorouders vertrouwden op vet als gevolg van de hoge caloriewaarde. Als ons dieet niet genoeg vet bevat, kan een lijst van problemen ontstaan. De beste vetten om te gebruiken zijn afkomstig van eieren, vis, noten, zaden en zekere oliën zoals olijfolie. Vooral olie afkomstig van vis is uitzonderlijk goed bevonden voor de gezondheid van de mens. Het is dikwijls verbonden aan een vermindering van metabolische ziekten, hart- en vaatziekten, en bezit zoals gedemonstreerd het vermogen extra vet te verminderen.

Probeer deze drie tips een plaats te geven in je dieet. Ik garandeer je dat je resultaten zult beginnen te zien.

Authored by: Lisa