Verstandig afvallen met een dagboek

Verstandig afvallen door het Bijhouden van een Dagboek

Een dagboek is niet alleen voor het bijhouden van goede en slechte gebeurtenissen die u in de loop van de dag overkomen zijn. Dagboeken kunnen ook zeer nuttig zijn in het bijhouden van een voedings-dieet. Het kan u helpen u aan uw plannen te houden. In uw dagboek kunt u al uw dieetplannen opschrijven, welke voedingsmiddelen u dient te vermijden en trainingsschema’s. Al deze informatie die u op kunt schrijven in uw dagboek kan u op het juiste spoor helpen.

– Koop een klein notitieblokje dat u kunt gebruiken als uw dagboek. Het is beter als u een apart dagboek heeft die alleen bestemd is voor uw dieetproces. Schrijf zinnen of een korte zin waarin u uw belangrijkste reden vermeldt voor deze onderneming. Het is belangrijk om eerlijk te zijn bij het vermelden van uw belangrijkste reden. Beëindig de verklaring of paragraaf met iets positiefs dat u zal dienen als de ultieme gids bij het afvallen.

– Maak een inleidende pagina met uw persoonlijke doelen. Het is belangrijk om doelen op te stellen die haalbaar en realistisch zijn. Als u 50 kilo wilt verliezen, moet u erkennen dat u hiervoor geduld en vastberadenheid voor nodig heeft om uw doel te kunnen bereiken. Houd in gedachten dat het persoonlijke succes in alles wat u doet niet in slechts een dag opgebouwd kan worden.

– Aan het einde van de dag moet u al uw dagelijkse gewoonten opschrijven. Dagelijkse gewoonten houdt in, alle activiteiten die u dagelijks doet. Als u een werkende moeder bent, kunt u alle activiteiten opnoemen die te maken hebben met uw werk en gezin.

– Na het opsommen van uw dagelijkse gewoonten, is het volgende dat u moet doen deze gewoonten te markeren. Aan het einde van de week kunt u een patroon van uw dagelijkse gewoonten creëren en een aanpassing maken om uw doelen te bereiken.

– Het is belangrijk om een dagelijkse routine op te stellen voor uw training. Na het aanpassen van uw dagelijkse activiteiten kunt u nu de exacte moment van de dag bepalen waarop u tijd heeft om oefeningen te doen. Om u te helpen bij het bereiken van uw doel om dagelijks oefeningen te doen, kunt u een dagelijkse check-in overwegen: Door dit te doen, kunt u ook eenvoudig uw vooruitgang bijhouden. Ook kunt u in de gaten houden of uw doelstellingen worden bereikt. Let op welke dag tussen de hele weken u minder activiteiten heeft, voeg dan meer wandelen toe aan die dag.

– U kunt ook een voedingsdagboek bijhouden. In het voedingsdagboek schrijft u alle voedingsmiddelen op die u die dag heeft gegeten. Als u ziet wat u eet, kunt u snel uw dieet aanpassen om uw doel te bereiken. Het moet alle voedsel en drankjes bevatten die u eet, samen met hun voedingswaarden.

– Zoek een vriend(in) waar u op kunt vertrouwen om u te helpen bij het bereiken van uw doelstellingen. Vraag deze vriend om uw vooruitgang bij te houden door u wekelijks te bellen en naar uw vooruitgang te vragen. U kunt ook kleine successen samen met deze vriend(in) vieren om u aan te moedigen meer te bereiken.

Dagelijks een dagboek bijhouden is niet alleen voor de trieste en grappige dingen in uw leven, het kan u ook helpen bij het bereiken van uw doelstellingen voor de verbetering van uw leven.

Authored by: Lisa