Waarom liegen wij tegen onszelf tijden het diëten?

Konden we deze kwestie op te lossen, zou de wereld (voor velen) een betere plek! Welnu, de realiteit is dat er echte antwoorden op deze vraag die geldt voor veel mensen. Het zal een goede dosis van de werkelijkheid en een dapper hart om te stoppen met het ontkennen van wat er werkelijk gebeurt. Lees verder om een aantal antwoorden die uw leven voor altijd veranderen en geeft je de impuls om gewicht te verliezen en houden het uit te ontdekken!

<b> Rechtvaardiging? </ b>

Overgewicht kan worden gebruikt als een excuus voor zijn ongelukkig, vooral als je niets doet om jezelf te helpen. Onbewust, over-eten is een troost voor veel mensen en dit vervolgens hen in staat stelt zich te verschuilen achter hun gewicht probleem en helpt hen om afwijzing te rechtvaardigen en te voorkomen gekwetst te worden. Ze kunnen de schuld van afwijzing dan verschuiven van hun gewicht-probleem, zonder het aanpakken van andere aspecten van hun angsten. Soms lijkt het makkelijker te verbergen achter je ìweight problemi, dan adres andere zaken waar u misschien een grotere angst om te falen hebben.

<b> eten zonder na te denken? </ b>

Als u zich te concentreren op een andere activiteit terwijl je eet heb je meer kans om veel te eten omdat je niet volledig bewust van hoe vol je je voelt. Deze factor kan moeilijk te veranderen omdat het geen bewuste actie. Probeer alleen te eten wanneer je donít veel andere afleiding te hebben. Ga zitten, eet langzaam en geniet van het voedsel dat je eet, en onthoud dat het niet altijd nodig is om terug te gaan voor seconden. Het duurt 20 minuten voor voedsel om in uw maag komt en voor je hersenen te registreren dat je vol zijn.

<b> Cravings? </ b>

De beroemde ìPavlovís dogsî werden geconditioneerd om te eten bij het geluid van een bel, en we menselijk zijn veel het zelfde als het gaat om gewone verlangens. Als je je afvraagt waarom je altijd het gevoel als een chocolade wanneer je gaat zitten om een film te kijken, of je moet een doos van popcornÖ.think te hebben. U bent niet per se verlangen deze voedingsmiddelen, omdat je honger hebt, maar overwegen de macht der gewoonte. Gedurende de tijd dat je een verlangen hebt, probeer je jezelf afvragen of je echt honger hebt of niet. Als je honger hebt, te bereiken voor een vetarm tussendoortje in plaats van een reep chocolade of een zakje chips.

<b> Genieten? </ b>

Eten of denken over eten kan een afleiding zijn van uw problemen en kunt u daardoor onnodig over-eten. Emoties en hormonen kan leiden tot bepaalde verlangens, bijvoorbeeld, als je gevoel laag, chocolade en koolhydraten de productie van serotonine te helpen in je hersenen. Serotonine helpt je gelukkiger voelen. Dit is de reden waarom we zouden hunkeren zoete of zetmeelrijke voedingsmiddelen in tijden van verdriet of stress.

Als u zich identificeren met een van de bovenstaande factoren, kunt u op uw weg naar het ontdekken wat triggering je te veel te eten.

Authored by: Lisa