Yoga thuis beoefenen

Wanneer we iets nieuws te beginnen hebben we een bepaald gevoel van schroom en onzekerheid voor het onbekende en in de meeste gevallen is het volledig ongegrond en we gaan met dingen heel snel en gemakkelijk.

Soms is het niet en een eenvoudig klein ding kan leiden dat we een heel negatieve eerste indruk te hebben en misschien zelfs nooit willen dat de activiteit of passtime opnieuw te proberen. Yoga heeft zoveel voordelen voor de gezondheid , zowel op fysiek en spiritueel niveau , dat het een tragedie voor iedereen te missen op hen, omdat ze een domme vermijdbare fout op hun eerste dag zou zijn . Met dat in gedachten dit artikel richt zich op de 3 meest voorkomende fouten van nieuwe Yogi , en hoe te zorgen dat ze niet overkomen.
Mistake Een : Niet weten wat je wilt van Yoga.
De realiteit is dat er tal van verschillende stijlen en vormen van yoga en elk heeft verschillende attracties . Vraag jezelf af wat het was over Yoga in het algemeen dat je je aangetrokken en dan kun je een stijl die meer in het bijzonder geschikt voor die onderzoeken. U kunt houden om doelen te stellen , of ze nu fysiek , mentaal of spiritueel . Als je dat doet dan is het een goed idee om ze te bespreken met de docent van de klas voordat u begint. Yoga-instructeurs zijn meestal zeer aanspreekbaar en blij om te praten over hun passie . Zij zullen in staat zijn om met je te praten over je doelen voor de klas en laat je weten als je ook realistisch zijn , met als doel te hoog of te laag . Zorg ervoor dat je doel is inclusief een tijdschema dus het wordt iets dat meetbaar is.
Twee Mistake : Het springen in de voeten eerst .
Na te hebben besloten dat ze dit Yoga ding proberen veel mensen nemen een rennende sprong en sprong in een 12 maanden stap voor stap klasse zal geven . Deze klassen zijn meestal een vooruitbetaling arrangement en vooruitgang van het ene niveau naar het volgende als de weken vooruitgang. Ze zijn een fantastische manier van leren Yoga en steeds zeer goed in, maar het is misschien wel kies je een klasse die is niet ideaal voor jou.

De beste manier om dit aan een Yoga beginner klasse , ook wel bekend als een druppel in de klas aan te sluiten. Als je dat doet deze klassen voor een paar weken zul je een hoge omzet van de studenten ziet als nieuwe mensen mee en oude mensen gaan . Deze klassen zijn ontworpen om u een zeer breed gevoel voor de verschillende soorten yoga geven . Het niveau van de leerlingen in de klas varieert meestal sterk zodat u kunt verwachten van de docent naar de klassen vrij tam te houden . De andere belangrijke voordeel hiervan is dat de klassen zijn pay as you go , dus er is geen grote financiële inspanningen voor u terwijl u beslissen over de aard en de stijl van yoga die het beste bij u past . U bent ook niet verplicht om elke les bij te wonen . Met de langere cursussen kunt u achter snel vallen als je een week of twee missen op een rij. Met de pay as you go lessen zul je zien dat terwijl elke klasse is anders het niveau blijft vrij laag om te voldoen aan de nieuwe mensen toetreden inch
Mistake Drie : Het kiezen van de verkeerde leraar.
Traditioneel een Yogi moest een leerling om een ​​ervaren goeroe voor vele jaren voordat hij de eenvoudigste van Yoga techniek zelfs kon leren . Tegenwoordig is een 3 – daagse cursus over een lang weekend wordt voldoende geacht door sommige mensen . Er is een groot verschil in wat je zal bereiken , afhankelijk van de vaardigheden en capaciteiten van de persoon die je leert . Yoga begint een regelmatig voorkomen op sportblessure lijst maken en een grote reden hiervoor is docenten die zojuist hebben geleerd gevaarlijk. Een gekwalificeerde leraar zal niet noodzakelijk zijn fantastisch en een goedkeurende leraar zal niet noodzakelijkerwijs verschrikkelijk – maar de kansen zijn zeker gegoten in die richting , dus het is een goed idee om uw instructeurs achtergrond en kwalificaties te controleren voordat u begint met het bestuderen van met hen.

Authored by: Gabrielle Vaartjes

Geef een reactie